Instrukcja na żonkila z krepiny

Potrzebne materiały:
1. Krepina w kolorze zielonym, białym i żółtym
2. druciki,
3. nitka
4. klej


Musimy sobie wyciąć z białej krepiny 5 ramienny kielich, listki, środek z żółtej krepiny i małe elemencik na wnętrze ( to wszystko tniemy wzdłuż krepiny) :)
oraz do obwijania łodygi pasek cięty w szerz krepiny

tutaj brakuje mi jednego elementu… maleńki pasek zielonej krepiny, który służy do obwinięcia drucika

Zginamy drucik z jednej strony

nawijamy ten mały paseczek, o którym zapomniałam (wymiary ok, 2 cm x 4 cm), sklejamy na końcu klejem :)

Na to nakładamy żółty środek i obwiązujemy nitką

Tak wygląda teraz środek

Teraz nawijamy białą krepinę i również obwiązujemy nitką

Teraz nawijamy na drucik pasek zielonej krepiny cięty w poprzek pod kielichem

gdzieś w połowie łodygi dokładamy liście i skręcamy dalej

Na końcu wyginamy kielich kwiatka i formujemy kielich :)  Oto efekt



Mam nadzieję, że przyda się wam ta instrukcja. Ja nauczyłam się robić tego typu kwiaty na kursie. Nie jest to mój pomysł.

Pozdrawiam i zachęcam do wypróbowania tej dziedziny rękodzieła.  ;)

4 Responses to Instrukcja na żonkila z krepiny

  1. annamaria323 pisze:

    Wspaniała instrukcja! Wprost nie mogę uwierzyć, że to tak mało skomplikowane. Przynajmniej, patrząc na zdjęcia, takie się wydaje… Pozdrawiam.

  2. mbabka pisze:

    Rewelacyjny żonkil, jak prawdziwy :) Już jakiś czas temu miałam pytać – jak to się robi? A tu proszę… wszystko od A do Z. Życzę dużo pomysłów i wielkiej weny. Będę tu na pewno często zaglądać. pozdrawiam

  3. Pingback: 2010 in review « Jolagg's Blog

  4. aga pisze:

    małe sprostowanie ten kwiat to narcyz – żonkile są żółte

Dodaj komentarz

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Join 1 232 other followers

